didi kempot sewu kuto -->

didi kempot sewu kuto

,
Lirik lagu Top Hits Indonesia ,kali ini menampilkan lagu campursari jawa tengah dari didi kempot yang berjudul sewu kuto
didi kempot adalah adik dari komedian almarhum didik prakoso , walau didi kempot adik dari seorang komedian yang sudah terkenal , namun didi kempot bernyanyi bener-bener dari nol , dia mengawali kepopuleranya dari mengamen dan bertahun-tahun didi kempot menjalani propesi mengamen ini dan hasil kerja kerasnya sekarang membuahkan hasil jadi penyanyi campursari yang masuk kejajaran penyanyi nasional


didi kempot sewu kuto

dan untuk lirik lagu didi kempot yang berjudul sewu kuto selengkapanya di bawah ini

     Sewu kuto

Sewo kuto uwis tak liwati
Sewu ati tak takoni
Nanging kabeh
Podo rangerteni
Lungamu neng endi
Pirang tahun aku nggoleki..
Seprene durung biso nemoni

Wis tak cobo
Nglalek ake jenengmu
Soko atiku
Sak tenane aku ora ngapusi
Isih tresno sliramu

Umpamane kowe uwis mulyo
Lilo aku lilo
Yo mung siji dadi panyuwunku
Aku pengin ketemu
Senajan sak kedeping moto
Kanggo tombo kangen jroning dodo

 Reff :
Wis tak cobo...
Nglalek ake jenengmu
Soko atiku....
Sak tenane aku ora ngapusi
Isih tresno sliramu...

Umpamane kowe uwis mulyo
Lilo aku lilo
Yo mung siji dadi panyuwunku
Aku pengin ketemu
Senajan wektumu mung sedelo
Tak nggo tombo kangen jroning dodo

Senajan sak kedeping moto
Tak nggo tombo kangen jroning dodo

TerPopuler